Regulamin
1. FolkSmolk Zawsze limitowana edycja, jest rodzinną pracownią plastyczną, wykonującą pomoce edukacyjne wzrokowe, zabawki wzrokowe oraz zabawki edukacyjne dla najmłodszych dzieci.
2. Pracownia FolkSmolk wykonuje wyroby ręczne – rękodzielnicze w ilości limitowanej. Można je kupić poprzez złożenie zamówienia bezpośrednio w pracowni- e-mail: folksmolk@gmail.com.
3. Produkty wykonywane od momentu dokonania zakupu, wymagają dłuższego czasu na realizację zamówienia. Zakup produktu w tym wariancie jest równoznaczny ze zleceniem jego wykonania. W zależności od wyrobu, czas realizacji i wysyłki produktu waha się od 3 do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania się odpłatności na koncie wykonawcy.
4. Istnieje możliwość indywidualnego zamówienia wyrobu, poprzez zamówienie wykonania produktu specjalnego. Klient może korzystać z dostępnych na stronie wzorów produktów lub zaproponować własną – alternatywną wersję potrzebnego wyrobu. W takim wypadku należy skontaktować się z Pracownią FolkSmolk (e -mail lub telefonicznie), aby omówić projekt i możliwość wykonania pomysłu. Wykonanie zamówienia specjalnego, odbywa się w stałym kontakcie z klientem, aby ten był całkowicie zadowolony z wyrobu. Zamówienia specjalne po wykonaniu i dostarczeniu do odbiorcy
NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.
5. W przypadku podejrzenia oszustwa lub nieuczciwości ze strony klienta Pracownia ma prawo odmówić sprzedaży produktu.
6. Zakup produktu lub złożenie zamówienia są jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z regulaminem Pracowni oraz informacją „Czym jest Eko w FolkSmolk” ( na stronie www.folksmolk.cba.pl jest to podstrona)
7. Pracownia specjalizuje się w tworzeniu zabawek dostosowanych do wieku oraz percepcji i rozwoju dzieci. Istnieje możliwość stworzenia zabawki lub zestawu zabawek specjalnie dla konkretnego dziecka. Warunkiem takiego zamówienia jest kontakt z pracownią (e-mail).
8. Zwrot. Zakupiony towar (z wyjątkiem zamówień specjalnych, które NIE PODLEGAJĄ zwrotowi – dopracowywane są w stałym kontakcie z klientem), może być zwrócony bez podania przyczyny do 10 dni od momentu dostarczenia produktu. Produkt należy dokładnie i bezpiecznie zapakować i odesłać do pracowni. Jeżeli przez niedbałe zapakowanie produktu ulegnie on zniszczeniu podczas transportu, pracownia nie przyjmie zwrotu. Koszty przesyłki ponosi zwracający towar. Zwracany towar powinien być w stanie nie pokazującym oznak używania. Jeżeli takowe zostaną zauważone, pracownia nie przyjmie zwrotu.
9. Reklamacja. Reklamacji podlegają wszystkie produkty, które uległy uszkodzeniu z winy pracowni (rozerwanie szycia, odprysk farby, starcie malarstwa itp.). W takim wypadku pracownia może naprawić usterkę. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu, uszkodzenia mechaniczne i brak dbałości o przedmiot.